Avaliku arvamuse uuringud
Erasektoris tunneb turundaja enamasti huvi tarbijate eelistuste kohta ja muudab oma toodet vastavalt tarbijate soovidele. Niisamuti on riigil ja selle institutsioonidel vaja teada rahva soove ja eelistusi. Üheks teabe hankimise viisiks on avaliku arvamuse uuringud. Pakume järgmisi avaliku arvamuse uuringuid:
Brändiuuringud
Olulist osa brändi edukuses mängib maine ja seda kujundavad tegurid. Seepärast keskendume brändiuuringutes tootega seotud assotsiatsioonide ja hoiakute mõõtmisele. Lisaks aitame leida vastust küsimusele, milline on brändi positsioon turul ja mida selle parandamiseks ette võtta. Tavapärasemad mõõtmismeetodid on küsimuste lisamine omnibuss-uuringusse, fookusgrupid ja in hall-test. Pakume järgmisi brändiuuringuid:
Äriuuringud